VUOKRAUSHINNASTO JA YHTEYDENOTTOLOMAKE

180 €                (144€)

• Kylätalo viikonloppu pe-su (sis. keittiön käytön)                                                                                                                                   pe-la tai la-su

250 €                                                                                200€

• Peruutusmaksu 50%

18 €               (14€)

• Lämmityslisä (talvikautena lokakuu-maaliskuu)

20 €

• Keittiön käyttöoikeus (kahvinkeitin, ruokailu- ja kahviastiasto, jne)

30 €

• Savukone sis. discovalot + peilipallo

20 €

• Puheentoistolaitteet (sis. äänentoistojärjestelmä, mikrofoni)

50 €

• Äänentoistolaitteet (sis. äänentoistojärjestelmä, mikseri, karaokesoitin, mikrofonit, videotykki + valkokangas, opastus)

150 €

• Videotykki ja valkokangas 2 x 3m

30 €

• Siivous per/h (tarvittaessa)

• Pöytäliinavuokra (juhlaliina per kpl)

15 €

• Kaasugrilli (sis. kaasun)

25 €

• Ulkokatos 3 x 3 m (Jore)

40 €

• Kylätalon historiikki-kirja